czwartek, 12 grudnia 2013

Sesyjnie

Idą święta ....  Grudzień w tym roku ciepły, słoneczny...
A my już pracujemy w domu nad prezentami pod choinkę :)
W tym roku babcia męża dostanie wyjątkowy prezent bo będzie to wielki fotoobraz na którym znajdą się wszystkie jej prawnuki :)
Nasza sesja z Wikusią wyglądała tak...












Było śmiesznie, ciężko, ale efektownie :)

Zwieńczeniem naszej dwudniowej sesji (wszak ja mamuśka musiałam zrobić zdjęcia aż 4 brzdącom) jest taki oto kolaż prawnucząt jednej babci :)

A jak Wam idzie wymyślanie prezentów??
Ja córeczce zamówiłam taką oto bluzeczkę :
http://gryfnybajtel.pl/sklep-produkt,Ma%C5%82y%20Maszketnik%20dla%20dziewczynki,id=658,pat=49
Po prostu idealnie pasuje do mojej Łobuziary, do tego dokupiliśmy jeszcze pływającego wieloryba do kąpieli z chicco... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz