czwartek, 12 grudnia 2013

Najtrudniej zrobić ten pierwszy krok....

Hej Mamuśki :)
Ponoć najtrudniej jest zrobić ten pierwszy krok i szczerze powiedziawszy zgodzę się z tym...
Od dawna chodzi za mną myśl by założyć bloga i prowadzić na nim swoje mamusiowe zapiski...
Tak więc dziś się z Wami witam serdecznie i mam nadzieję, że będziemy się częściej spotykać prowadząc dyskuje pod moimi postami :)
Opowiem troszkę o nas :)
Tak więc jestem Kasia znajomi wołają na mnie Kasica, mam 24 lata i jestem szczęśliwą mamą i żoną :)
Mam cudowną córeczke Wiktorię zwaną przez nas i dziadków mały chachorkiem bo charakterek małej diablicy to ona ma :)

Wikusia urodziła się 21 stycznia 2013r. o godz. 21:50 ważąc 3080g i mając 52cm wielkiego szczęścia rodziców :)

Na blogu chcę Wam przedstawiać nasze postępy, sesje, radości :)
Chcę także dzielić się pomysłami, radami i opiniami na temat produktów.
Być może z czasem będą pojawiać się tu konkursy i rozdawajki jak na innych blogach, ale to w nieokreślonej jeszcze przyszłości :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz